BUNGY MONDAY

Jag kick-startade måndagen med Nya Zeelands högsta bungy jump på 134m! Tyvärr fick jag inte med mig Lina på något hopp, men hon följde så snällt med som åskådare. 

Vilken jäkla grej det va! Så satans roligt!! Konstigt nog blir jag inte nervös fören typ sekunderna innan jag faktiskt ska göra något, så det var först när jag skuttat ut på plattformen som suget i magen kom och jag tänkte ’Åh helvete! Vad fan håller jag på med?!’

Nedräkningen började och när det va dags fanns inget annat att göra än att försöka likna Pocahontas så mycket som möjligt. Det va skitsvårt. När jag såg filmen efter vevade jag armarna som en propeller, utan ens ha reflekterat över det i hoppet. Nästa gång blir det snyggare! 


När vi kom tillbaka till Queenstown åt vi lunch och solade i någon timme. Därefter tog vi en sväng på stan och köpte glass. Super härligt 😊


(null)


(null)
Alltså händerna... 🙈😂 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0