Det börjar spåra ur...

Idag har Lina både chockat och imponerat. Idag är dagen hon gjorde det hon alltid sagt att hon aldrig någonsin kommer att göra, och det enda som jag aldrig kommer kunna övertala henne till, men någonstans på vägen och efter alla rädslor hon övervunnit på den här resan började hon tänka om. Här tar jag åt mig äran lite, jag tror att det har att göra med min eufori efter måndagens bungy... Så idag hoppade hon! Från en bro! Mot en flod! Nya Zeelands original bungy jump! Så jäkla cool!!!

På det här hoppet fick man vara två om man ville, så det är klart att vi gjorde det tillsammans. Jag var överlycklig som fick ett till hopp och Lina var ännu gladare att hon slapp göra det ensam.

Vi var dagens första hoppare så allting flöt på hur smidigt som helst. Vi kom dit, vägde in oss, fick sele och fotgrejerna, och sen va det bara ut på platån. Det är det läskigaste, man måste stå så nära kanten och har ingen balans eftersom fötterna är ihopsurrade.

Han räknade ner från 5 och utan att tveka slängde vi oss ut mot floden!

Det enda viktiga att tänka på när man hoppar två är att hålla i varandras sele och det var så vi började hoppet, men det tog inte många sekunder innan vi kramade om varann mitt i fallet och skrek och skrattade på samma gång, det va helt underbart!

Vi hade även en publik som både applåderade och tog bilder, det gjorde hela grejen så mycket roligare. Kändes som att man klarat av något som många aldrig ens skulle våga tänka tanken att göra.

Överlyckliga och adrenalinstinna kom vi tillbaka till hotellet och det var dags att börja städa ur Doris då vi senare skulle skiljas åt.

Eftersom vi va så hypade gick det supersnabbt och hon blev typ renare än hon va när vi fick henne. Sen var det bara att köra igenom en biltvätt innan vi lämnade in henne på flygplatsen.

Därefter tog vi bussen tillbaka till Queenstown och gick och åt lunch på en fancy restaurang i hamnen. När vi satt och väntade kom ett sällskap fram till oss och frågade om vi hoppat bungy jump imorse. Det visade sig att dom var en del av vår publik och tyckte det va jättehäftigt att se. Innan dom gick ställde dom alla frågor dom gått och funderat på under dagen (det va ju lite speciellt att vi hoppade två) och tackade sedan för morgonens underhållning.

Med mat i magen och adrenalinet ute ur kroppen fick vi soppatorsk och bestämde oss för att spendera resten av kvällen med lite hemma-spa på vårt lyxiga hotellrum. 💕

Imorgon checkar vi ut, både från hotellet och Nya Zeeland. Så sorgligt.

Vi ska försöka att inte hoppa ut från det här planet också, men det kan bli svårt. Varför bryta ett vinnande koncept?

VARNING FÖR HISTORIENS MEST KÄRLEKSFULLA BUNGY

💕💕💕
(null)

Den lyckan...och så mycket kärlek! 😅

Sjukt stolta med t-shirt och allt!

Hejdå Doris 💔

(null)
Lyxlunch

Romance 💕

Vi tyckte om Roomservice också. Så vi fortsatte med det.